En annorlunda jul

 

Jag önskar er alla en fridfull julhelg. 

Jag har sett framemot julen, och försökt skapa mina egna traditioner. Men idag slog sorgen till på riktigt. Mamma kommer ju inte att magiskt manifesteras ens på julafton. Det känns verkligen tungt.


Men jag ska göra mitt allra bästa att njuta av tid med familjen och allt det goda och fina.

Jag är tacksam för de senaste par dagarna. Det blev en spontanvisit till Kuopio av alla ställen. En natt på hotell, badkarsbad, fin restaurangmat, och besök till den fina saluhallen gjorde gott. Även om de sex timmarna i bilen dit, och tillbaka nästa dag, var tunga så kändes det lyxigt och fint att komma bort ett tag. Mycket kärlek.

Några telefonbilder av resan. Jag släpade med mig kameran men det var ju mörkt mesta tiden där, och tiden var till för att njutas av, inte ta stilrena foton. 

 


Kommentarer