Bävrar & björnar


Djuren är populära och en björn kom till mig. "Esko" är just klar och tryck finns att beställa! Tja, originalet är ju faktiskt också ledigt! 200€ :)

Men jag ville testa att leka med djuren lite mer. Och billigare, för att vara ärlig. Att måla på duk är inte gratis. Därför önskar jag att folk beställer djurtavlor om de vill ha, för jag kan inte måla hur många som helst utan att få dem sålda, bara för att man ska kunna köpa ett tryck istället.

Hursomhelst, jag provade måla på datorn! Jag har ett ritbord och köpta "penslar" i editeringsprogrammet så det finns massor med måleriliknande penslar. Jag målade en bäver!


Och eftersom grafisk design känns annorlunda än den fysiska konsten så bestämde jag mig genast för en mer grafisk stil, och att lägga upp bävern på Redbubble. Där kan man beställa allt möjligt med dessa bävrar! Och annat jag gjort förstås. Och GOLVKUDDAR kommer snart! Det ser jag framemot!








Förvisso får jag inte så mycket pengar av Redbubble-produkterna men jag behöver inte heller stå för tryckkostnaderna. Det är omöjligt för mig just nu att trycka ekologiska tygkassar, eller kläder helt i min egen stil, för att sedan kanske sitta med dem osålda. Det är en otrolig investering. Men Redbubble-produkterna är av bra kvalitet till ett bra pris, så jag hoppas många vill haka på. Mer djur kommer så småningom! Barnkläderna är också etiskt producerade enligt Redbubble.

Kommentarer