Behöver du också kroppspositiva bilder?

Ni som följt mina kroppspositiva inlägg ett tag borde vid det här laget veta att då jag postar mina bilder har jag en dålig dag. Jag använder självporträtterande som ett healing-redskap för att hitta tillbaka till kärleken till mig själv. Och det funkar.


Jag vet inte varför min energi är så låg idag, jag söker inom mig själv. Det kan ju vara förkylningen som bråkar, för det påverkar minsann humöret och hur bekväm man känner sig i sin kropp. Eller så är det gamla saker som rensas ut vartefter min inre utveckling pågår.


Hursomhelst insåg jag att jag inte ville känna det jag kände. Så jag satte på mig fina underkläder och gick upp i det vackra solljuset i sovrummet.

Att lära sig uppskatta sin egen kropp kan verkligen vara ett starkt redskap då man kämpar med inre motstridigheter. Därför vill jag sänka tröskeln för andra kvinnor att omfamna sig själva!

Om du vill ha precis såna här bilder åt dig själv (eller någon när och kär kanske ;)) så erbjuder jag nu en kort underklädessession för endast 80€ hemma hos mig. Du får 5-10 färdiga bilder som garanterat höjer din självkänsla!

Jag har ju också större självförtroendepaket med olika bilder samt samtal för 200€, men detta mindre paket jag nu erbjuder kan ju vara ett första steg för dig att älska din kropp!

Boka in din fotografering på alexandra.soulmama@gmail.com eller 050-3217577.





Kommentarer