Soulmama skaffade smartphone



Jag sade länge att jag aldrig skulle skaffa smartphone. Jag reagerar på strålningen, och jag tyckte, och tycker ännu, att det är ledsamt hur mycket tid folk tillbringar på sina smartphones, till och med då de umgås med andra.

MEN på senaste tiden har jag insett att Soulmama Arts behöver en arbetstelefon och möjligheter att nå e-mail och liknande då jag är i farten. Jag ville dessutom delta i Instagram-fenomenet och ha bättre chanser att nå ut till mina följare.

Så då jag fick ett erbjudande om en Samsung Galaxy S6 hakade jag på. Nu finns jag på Instagram, som soulmamaarts, så hoppas ni vill följa mig där! Jag kommer fortfarande att använda bloggen som det viktigaste utloppet - men på Instagram kan man få lite mer vardagsinblick i mitt jobb. www.instagram.com/soulmamaarts kan ni ju klicka på :)

Dessutom märkte jag ju genast att min hemsida inte funkade på smartphones! Hemska saker! Nu förstår jag varför jag haft så lite surfare där på min shop bland annat, och att folk ideligen frågar priser etc fast allting är där på sidan. Men nu är det fixat! Surfa fritt på www.soulmamaarts.com oavsett om du är på bordsdator eller mobilenhet!

Senaste dagarna har jag definitivt pillat för mycket på min smartphone, för att försöka förstå det hela. Och jag märker nog att nacke och axlar inte trivs med formatet. Så idag ska jag sitta med min onda hals och mina förkylningsfrossor framför brasan och inte vara så modern av mig ;)

Kommentarer