Mer avocadosmycken och selfies!

Igår var jag till sjukhuset och fick lite information om min nya diagnos; fibromyalgi. Jag vet inte ännu om jag tror på den diagnosen, men åtminstone nu stämmer det bra, så ont som jag har.

Efter dagar av avocado-karvande alltså. Det här med att göra smycken av avocadokärnor är nog något av det roligaste jag kommit på hittills. Och de verkar redan omtyckta - så hojta till eller gå in på min webshop om du vill köpa en! :)

Spara gärna kärnor åt mig också om du är en sån som äter mycket avocado. Håll dem varmt och torrt tills jag kan hämta eller du för åt mig! För några kärnor får man rabatt eller liten gåva.

Det har varit tunga PMDS-dagar. Tungt i huvudet alltså. Sovit dåligt och tänkt desto sämre. Men jag är glad att jag ändå haft ork att pyssla på med mitt avocadoprojekt och diverse annat. För en tid sedan hade det inte kommit på fråga då PMDS:en var som värst. Så jag är glad åt framstegen.

Selfies hör ju till dehär dagarna då jag inte mår så bra. Och här är ett par från den här soliga morgonen - och så en hop med smycken! :)





 

Kommentarer