En härlig dag på Torgare!

Igår gick alltså familjens evenemang HelHetsHälsa av stapeln på Torgare prästgård i Kronoby. Jag inledde dagen med healing av mamma eftersom jag led av knivskarpa smärtor nere i magen. Aningen oroväckande.

Men under healingen och senare under föreläsningen som mammorna höll inför ett trevligt gäng så släppte smärtan och jag njöt av dagen. Efter föreläsningen åt vi Sonja Biskops fantastiska lunch, bestående av kanske den godaste fisksoppa jag någonsin ätit, och kladdkaka till efterrätt. Gästerna fick också prova på medial vägledning, healing och aromaterapi, och verkade trivas.


Ja, det hade varit roligt med ännu mer folk, men för mig kändes det intimt och helt lagom för diskussion och umgänge.

På kvällen hade vi en privat middag med flummiga familjevänner, igen med mat av Sonja. Denna gång oxe, rödvinssås, stekta grönsaker och en fantastiskt god efterrätt med mandel, kokos, kanel, grädde och mascarponeost. Det var ett varmt gäng och diskussionerna cirklade kring andevärlden, fornlämningar, och allt möjligt annat. Jag lät också runorna gå runt och gjorde korta läsningar åt alla.


Jag var väldigt utmattad, men lycklig då jag åkte hem på senkvällen. Jag hade orkat - hela dagen! Och dessutom haft roligt! Idag är jag förstås flunssig och trött - men det är värt det för en hel dag med familj och vänner och intressanta diskussioner!

Och Torgare... Besök Torgare! Vilken fantastisk plats fullt av närvaro och rörelse, oavsett om man har någon med sig eller inte ;)

Kommentarer