Dagens outfit

Det här är ingen modeblogg. Och det här är inget modeinlägg.

Det här är ett inlägg som av någon konstig anledning är tabu.

En kurvig kvinna som jag ska INTE visa magen. Inte, inte. Men idag motarbetar jag sådana tabun med en topp knuten i midjan som gör att en liten, liten strimma hud kan komma att visa sig. Bara lite, och redan det känns som världens största grej.


Kanske är det jag som är ytlig, jag som har dåligt självförtroende. Bara jag som är såhär känslig då det gäller min mage. Men jag tror inte det. Jag tror inte min mage, inte ens någon centimeter, är allmänt accepterad.

Och jag säger FUCK THAT idag. Under kläderna har jag de finaste underkläderna jag har, och jag känner mig fin. Jag känner mig somrig, sexig och okej precis som jag är.

WATCH ME ROAR!

Kommentarer

  1. Jag tycker he e super att du star på de å visar magan! önskar jag sku ha våga he tå ja va lite större :) du e fin <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!

      Jag kan ju avslöja att då jag väl kom till stan så hade nog självförtroendet sjunkit rejält. Och då kvällen kröp sig på här hemma så kände jag mig som världens fulaste människa, igen.

      Men iaf ett par timmar kände jag mig precis så här fin och stolt som på bilderna! Och jag är otroligt tacksam för fina kommentarer här och på FB. Tydligen ska magen fram! Såheså! <3

      Radera
  2. Så fin e du! Tycker he e bra att nån vågar ta upp sånhe känsliga grejer ti diskussion å dessutom vågar säta ner foten å göra nating för se själv, å ader! En stark kvinna ❤️

    SvaraRadera

Skicka en kommentar