Måndagsbrunch och firmanamnsproblematik


Om det är något jag rekommenderar för själsfriden så är det måndagsbrunch!

Har du möjlighet att ta en måndagsförmiddag ledigt, och ta långsam morgon med någon du tycker om, och äta en våldsamt god måndagsbrunch, gärna till livevideor med Zappa - GÖR DET!

Dagens googling kunde nog vara: Zappa Bozzio EPIC!

Det är något extra skönt med att vara ledig då alla andra börjar sin vecka med suckar och stön. Det behövs ju trots allt balans i världen. Visst kan det hända man drar en långsam suck då klockan slår eftermiddag och vardagsgöromålen igen knackar på - men man lever länge på en måndagsbrunch.

Efter en skön start på dagen uträttade jag diverse ärenden, och fick bland annat mer provtryck från tryckeriet och paket med silversmidesverktyg. Sedan kom jag så långt som till mejlkorgen och insåg att det är problem med mitt önskade firmanamn - Soulmama Arts. Men det ska jag nog lösa - jag ger INTE upp namnet.


Nu dras det ny ström till övervåningen - så snart har jag nog ett healingrum till förfogande också. Så det gäller att hålla humöret uppe - allt löser sig nog.

Kommentarer