GRATTIS SOULMAMA ARTS!

Nu har min namnändring gått igenom - nu finns Soulmama Arts Öppet Bolag på riktigt! Grattis till mig!

De som ännu undrar vad som hände med Univocal Music - nå, Univocal Music finns kvar som bifirma till Soulmama Arts för framtida musikprojekt. All PR och liknande jag gör för artister och band görs fortfarande under Univocal Music.

Jag har lagt till en flik uppe på sidan med Tjänster & priser eftersom det tar ett par veckor innan nya hemsidan och webshopen är klar. Där kan ni se allt vad jag gör, och ungefär vad det kostar. Du är välkommen att ta kontakt!

Nu har jag dessutom en praktikant - och gårdagen tillbringades vid en väns lilla snickeri och verkstad där det producerades delar till ramar för en produkt ni snart får se - och delar till mitt nya silversmidesbord som i skrivande stund håller på att byggas.

Nu är nog våren, och ljuset, och glädjen, och möjligheterna här! För att höja på stämningen kanske vi spelar min och en väns hitlåt Våga Vakna Vacker en gång till!



KÄRLEK! <3

Kommentarer