Förhandsbeställ nu!

 
Jag är inte en särskilt aktiv bloggare just nu. Det är idel dimma, månljus, drömmar och förvirring. Och trötthet.

Jag arbetar på min bok. Mest inuti, väldigt få konkreta förändringar har skett, men en omstrukturering av min idé pågår. Den kanske inte kommer ut innan jul, trots allt. Men den blir något annat, kanske något större, än jag först föreställde mig. Ett nästa steg efter Kärleksbitar.

"De största och starkaste makter jag vet
är skräck och kärlek och ensamhet."

Anna Greta Wide


Jag älskar att kombinera min konst - mina ord med mina bilder. Dessa tre månbilder, med text från Kärleksbitar och nya boken, är mina hjärtebarn just nu. Men för att de är så mörka så duger inte vanligt digitaltryck. De ska tryckas på högkvalitativt fotopapper, storlek A3, tänkte jag mig. Det är dyrt.

Så vill du få chansen att hänga en eller fler av dessa på din vägg - eller ge bort som unik julklapp - då ska du mejla mig NU på alexandra@univocalmusic.com. Jag tar emot förhandsbeställningar tills jag har minst 10st beställningar - och då åker de i tryck. 

Får jag inte samlat ihop så många beställningar så väntar jag med detta tills ekonomin ser annorlunda ut. Men jag vill så väldigt gärna att ni ska få ha dessa på era väggar - så ta chansen.

De kommer att ha det mycket förmånliga priset av 22€ (inkl. 10% moms) + frakt, ifall jag får ihop beställningarna. Och de fraktas inom ett par veckor efter att beställningslistan är full. Jag meddelar alla beställare personligen om eller då listan är full. Ifall någon riktigt önskar trycken ändå så kan vi komma överens om en beställning, med ett högre pris pga tryckkostnaderna.


 


Kommentarer