Konstrensning

Jag fortsätter rensa, och gläds då vänner och bekanta fyndar kläder och saker hos mig som gör dem glada. Ja, jag sätter mycket värde i allt jag äger, så jag blir glad då sakerna hamnar hos någon som kan uppskatta dem.

Jag har också tittat igenom en del av min konst från några år tillbaka som jag nu är villig att sänka priset på - för att jag så gärna önskar att tavlorna hittar nya hem.

Det här blir alltså litet av ett marknadsföringsinlägg. Mer konst finns också på www.univocalmusic.com/soulmamaarts.
Prints fås av i stort sett alla mina tavlor och foton (ca 40€ för A3).

Kontakta mig på FB eller på alexandra.soulmama@gmail.com om något ser intressant ut!


 "Carrier"-print, inramad med glas, A3 - 90€

"It could have been a great lovestory" blandteknik - 80€





















"Angst" akryl på tapet, ca 50x85cm - 45€


 "Rida" akryl på tapet, ca 50x65cm - 50€
 
  "Svanen och rävarna" akryl på tapet, ca 50x70cm - 30€



















"Virrvarr" akryl på tapet, ca 50x90cm - 40€


Mer dyker säkert upp så småningom då jag får gått igenom allt och fotat. Men som sagt är det fritt fram att kolla igenom diverse foton här på bloggen och på hemsidan ifall något skulle passa på väggen!

Kommentarer